Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Henk-Jan

05 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen aangekomen in Las Vegas , we weten niet waar we moeten kijken, een grote kermis maar prachtig om te zijn.
Toer met hop in hop of gedaan en zo de hele strip gereden en down town geweest.
Een eerste indruk van de stad en het is chaotisch maar leuk.
S'avonds in het restaurant de top of de world gegeten, geweldig wat een prachtig uitzicht op las Vegas.
Daarna op de motor de strip gereden, prachtig zoals alles verlicht is je waant je in een groot circus van veel geluid en licht.
Morgen een dag van shoppen en wie weet wat nog meer, welterusten .
Liefs Henk-jan en Marian

• 05 Mei 2015 - 08:24

Akkelien:

Hahaha net echt?! Als je in Las Vegas bent is het verplicht om ook even voor het eggie te gokken he! Erg mooie foto's maken jullie xxx

• 05 Mei 2015 - 23:57

Marian & Henk-Jan Ter Stege:

Dank je Akkelien, ja ik zat voor de machine had geen idee wat ik moest doen