Dinsdag 12 mei - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 12 mei - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12 mei

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Henk-Jan

12 Mei 2015 | Verenigde Staten, Big Sur

Vertrokken uit de grote stad, wat een drukte zeg we zijn erg blij met joke( navigatie) die wijst ons moeiteloos de stad uit.
Op naar de kustweg ( highway 1) en het was prachtig om te rijden we zagen de pacific ocean al snel en wat een prachtig blauw water .
In Santa Cruz van de weg af en even wat water en broodjes gehaald plus een bijzondere Mexicaanse lekkernij gegeten (tamales) kip met kruiden en couscous gevouwen in een maiskolf blad en dan warm. Het was de beste van de stad dus we moesten proeven en het was lekker!
Via de kustweg weer verder, we hebben prachtig weer maar het waait hard!
Weer veilig aangekomen op ons logeer adres Big Sur waar we een soort appartement hebben met klein balkon, erg gezellig.