Deel 2 27 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu Deel 2 27 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu

Deel 2 27 april

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Henk-Jan

28 April 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn veilig aangekomen na een erg lange reis van 10 uur, maar we werden goed verzorgd van eten en drinken en er waren genoeg films te bekijken.
Nu is het hier 16.00 uur terwijl het in Nederland nu 02.00 uur is, wij hebben een erg lange dag.
Zijn bij de eagelriders langs geweest en we kunnen morgen de motor rond 11.00 uur ophalen, dan begint ons avontuur echt, we hebben er veel zin in ,het weer is hier prachtig 22 graden met een beetje wind dus heerlijk.
Liefs Henk- jan en Marian

• 28 April 2015 - 19:40

John En Annette:

Hoi Henk Jan en Marian,
    Heel veel plezier daar en geniet er ervan. We houden deze site in de gaten en genieten zo een beetje mee ;)