Maandag 11 mei - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu Maandag 11 mei - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Henk-Jan Stege - WaarBenJij.nu

Maandag 11 mei

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Henk-Jan

12 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen goed aangekleed want we gaan met de boot naar Alcatraz .
Een duidelijke audio toer in het Nederlands leidde ons door de hele gevangenis , bijzondere belevenis wat een kleine cellen en heel erg primitief.
Daarna op fisherman's Wharf rond gelopen maar dat waren veel toeristische winkeltjes en kermis activiteiten , vonden we niet echt wat, behalve de grootste chocolade winkel ter wereld wat een heerlijkheden zeg om te smullen.
Lekkere pasta gegeten en terug naar hotel met hop on en off, al met al een actieve dag van zo'n 10 uur.
Morgen langs de kust weg naar Big Sur.
Liefs Henk- jan en Marian

• 12 Mei 2015 - 08:32

Akkelien:

Zo bijzonder dat jullie precies lopen waar ik ook heb gelopen! Allemaal mooie herinneringen komen weer boven.

• 13 Mei 2015 - 03:37

Marian & Henk-Jan Ter Stege:

Klopt Akkelien dat dacht ik ook toen wij daar liepen, bijzonder.